Facebook  Twitter  Instagram

October 10 Days Challenge - Day 7

Day 7 - 10 Things To Do When You Are Bored

 Assalamualaikum semua. Selamat pagi. Hmm terlambat update entri hari ke 7. Supposed to be yesterday. But anyway, aku tetap akan sahut cabaran ni hingga tamat 10 hari.
10 benda yang aku biasa buat kalau bosan adalah, firstly biasanya aku akan masak dan masak dan masak dan masak sampai bosan. Haha. Then aku akan cuba isi kebosanan aku dengan blogging.

(Boleh jawab simple tak eh??)

Kalau dulu, aku sering berada di Facebook kalau bosan. Tengok video-video di Facebook, baca post kawan-kawan. Selain tu, kadang-kadang jugak aku buat "IT" stuff kat laptop aku (usah ditanya,rahsia!). Kalau dah bosan sangat, aku layan lah YouTube dengar lagu atau tengok kartun dengan adik aku kat YouTube. Hehe.

Pastu, kalau bosan aku keluar lah jalan-jalan ke shopping mall cuci mata. Kalau tak pun, ajak kawan keluar pekena teh ke. Kalau aku malas keluar, aku tengok tv. Tak pun aku makan je. Last but not least, tido je lah jawabnya.

Fuh simple kan aku jawab? Malas nak memerah otak pagi-pagi gini. Sebab belum sarapan. Haha. Oklah tu je yang selalu aku buat time bosan. Chow~

No comments:

Post a Comment

Dah baca, feel free to comment !