Day 10 - 10 Facts About You
Assalamualaikum semua. Hmm agak lambat post last entri untuk challenge ni. Hari ni agak busy sikit sebab kena driving balik kampung. Nasib lah dekat tak jauh sangat.
Showing posts with label Challenge. Show all posts
Showing posts with label Challenge. Show all posts
October 10 Days Challenge - Day 9
Day 9 - 10 Things You Want To Do
Assalamualaikum semua. Selamat tengah hari dan selamat berhujung minggu. So hari ni agak free sedikit memandangkan giveaway pertama aku telah tamat. So sama seperti entri-entri yang lain, berkenaan challenge ni, aku akan cuba jawab seSIMPLE yang mungkin. Hehe.
October 10 Days Challenge - Day 8
Day 8 - 10 Dream Places To Visit
Assalamualaikum semua. Maaf lambat post entri hari ke-8. Agak sibuk dengan blogwalking bersempena dengan giveaway pertama aku.
October 10 Days Challenge - Day 7
Day 7 - 10 Things To Do When You Are Bored
Assalamualaikum semua. Selamat pagi. Hmm terlambat update entri hari ke 7. Supposed to be yesterday. But anyway, aku tetap akan sahut cabaran ni hingga tamat 10 hari.
Assalamualaikum semua. Selamat pagi. Hmm terlambat update entri hari ke 7. Supposed to be yesterday. But anyway, aku tetap akan sahut cabaran ni hingga tamat 10 hari.
Gastrik! Tumpas Sebelum Mula
Assalamualaikum. Haih tak bestnya bila gastrik melanda diri. Alangkah tersiksa rasa perut ni. Erhhh darn it!
October 10 Days Challenge - Day 6
Day 6 - 10 Things That You Wanna Buy
Assalamualaikum. Hmm berbicara tentang benda yang aku teringin nak beli banyak sebenarnya. Korang pun aku rasa macam tu jugak. Tak payah tipu lah, mesti banyak benda korang teringin nak beli jugak kan? Kan? Kan? Dibawah adalah senarai benda yang aku teringinnnnnnn sangat nak beli, tapi hanya bertulis lah, takda gambar. Hehe
Assalamualaikum. Hmm berbicara tentang benda yang aku teringin nak beli banyak sebenarnya. Korang pun aku rasa macam tu jugak. Tak payah tipu lah, mesti banyak benda korang teringin nak beli jugak kan? Kan? Kan? Dibawah adalah senarai benda yang aku teringinnnnnnn sangat nak beli, tapi hanya bertulis lah, takda gambar. Hehe
10 Days Diet Challenge - Day 2
Assalamualaikum. Ha awal aku post entri berkenaan diet challenge aku ni. Bukan apa, sebab menu yang diet aku buat ni sama je untuk seharian, tak banyak pun menu. Kalau diet Atkins baru banyak menu. Heeee. Harap lah hari kedua ni dapat menahan nafsu makan makanan yang sedappppppp!
10 Days Diet Challenge - Day 1
Assalamualaikum korang. Hehe. Alhamdulillah berjaya jugak menghadapi hari pertama cabaran diet ni walaupun takda mendapat sambutan atau sapa-sapa yang join. Tapi takpa, aku tetap akan teruskan challenge ini. So aku mencuba diet yang dah lama aku nak cuba buat, iaitu General Motors Diet. Nak tahu apa itu GM diet, sila Google. Hiks hiks.
October 10 Days Challenge - Day 5
Day 5 - 10 Favourite Songs
Assalamualaikum korang. Ha korang mesti suka dengar lagu kan? Aku pun suka jugak dengar lagu. Tapi takdalah sampai obses sangat. Dibawah adalah lagu-lagu yang menjadi favourite aku.
October 10 Days Challenge - Day 4
Day 4 - 10 Favourites Artists
Assalamualaikum korang. Amacam hari minggu korang? Aku punya macam biasa je. Pagi teman ayah pergi pasar beli barang dapur then balik macam biasa jadi tukang masak -_-
Assalamualaikum korang. Amacam hari minggu korang? Aku punya macam biasa je. Pagi teman ayah pergi pasar beli barang dapur then balik macam biasa jadi tukang masak -_-
10 Days Diet Challenge by Zaki! Namaku
Assalamualaikum dan selamat tengah hari semua. Ok inilah dia saat yang dinantikan. Challenge ini diinspirasikan daripada challenge October 10 Days Challenge by Siti Yang Menaip.
10 Days Diet Challenge (Ada ke yang nak join)
Assalamualaikum korang. Selamat pagi dan selamat berhujung minggu. Ha nampak tak tajuk entri aku tu? Ya aku nak buat 10 days diet challenge. Tapi tak tahu lah kalau ada yang nak join.





