Facebook  Twitter  Instagram

Hi semua ☺️

 First of all, assalamualaikum. Agak lama juga ya aku tinggalkan dunia blogging ni. But today, tiba-tiba rasa nak start blogging balik. Last post aku adalah pada April 2017. It's been almost 4years korang!

.

Yes there are reasons for my absence. There has been ups and downs but life goes on. Kadang-kadang kita kena terima Qada' dan Qadar untuk setiap yang berlaku di dalam kehidupan kita.

.

Selain daripada pandemic yang berlaku di seluruh pelusuk dunia iaitu Covid-19, banyak juga pahit manis yang berlaku dalam kehidupan aku lately. Sometimes aku rasa it's not worth it by doing good to some people.

.

Bila difikirkan semula, biarlah orang nak ambil kesempatan di dalam kesempitan aku, biarlah orang nak "pijak-pijak", yang penting apa yang aku buat adalah benda baik.

.

Kalau nak diceritakan semua, rasanya tak cukup 1 posting. Macam yang aku kata tadi, ups and downs. Insya'Allah ada kelapangan aku akan post lebih kerap. Aku tak janji tapi aku akan cuba. Bukan senang nak perah idea untuk menulis/menaip, plus kepala tengah serabut dengan masalah peribadi and so on. Cuma harap diri ini mampu bersabar dan bertahan. 

.

Aku harap korang stay positive but bukan positive covid ye, but positive dari segi lain. Stay safe and stay healthy. Aku doakan korang sentiasa dilindungi dan dirahmati. 

No comments:

Post a Comment

Dah baca, feel free to comment !