Facebook  Twitter  Instagram

Terasa kehilangan

Assalamualaikum .. Baru je belek-belek blog blogger lain. Tadi telah pun singgah di blog seseorang yang bernama Wan. Post dia pasal arwah Yasmin seorang blogger juga yang telah kembali kepadaNYA. Memang jujur aku katakan, terasa kehilangan seorang kawan, kawan yang sangat rapat dengan aku.

Entah kenapa, aku tak pernah mengenali arwah, tapi seolah-olah, aku sudah mengenalinya dengan sangat lama. Jika tidak ternampak post di Facebook mengenai pemergian arwah, aku tidak akan pernah mengetahui pasal diri arwah dan juga blognya.

Dari blog arwah, ibunya telah update post-post di situ, aku telah pun membaca segalanya yang ada di dalam blog arwah, dan terasa sedih bila membaca post-post dari ibu arwah. Ibu mana tidak sedih kehilangan seorang anak yang tersayang.

Namun begitu, walaupun arwah telah pergi meninggalkan kita, arwah sentiasa ada di hati kita dan juga keluarganya. Di sini, saya ucapkan takziah lagi buat keluarga arwah. Insya'ALLAH aku akan buat blog aku secantik blog arwah..

*Jangan ditangisi pemergiannya, tapi hargai setiap kenangan yang ada bersamanya dulu*

No comments:

Post a Comment

Dah baca, feel free to comment !