Facebook  Twitter  Instagram

setelah sekian lama..

Assalamualaikum..

Hurmm baru hari ni update post lagi setelah beberapa hari tak update apa-apa kat sini..
ok.. nak citer lah siket .. setelah sekian lamanya... hehehe.. ( sorry excited nak citer, hahaha )

ok gini citer nya... setelah beberapa tahun aku berjiran ngan jiran aku ni, baru 2-3 hari lepas aku akhirnya berjaya... haaaaa jeng jeng jeng... berjaya apa? 

ok lah meh aku citer, aku akhirnya dah berjaya "pinjam" wifi dari jiran aku.. ye lah selama ni, dia dekut taknak kasi password kan.. padan muke, buekkk :P jangan marah naa jiran..
walaupun coverage tak kuat, tapi "terima kasih" lah jiran, laju jugak ko punya wifi, hehehe..

lepas ni bole la nak unlimited download kan kan kan kan?? Hahaha entah apa-apa dah aku post kat sini.. ok lah ada masa aku update lagi ek, tu je lah citer nya, jangan mintak lebih-lebih.. zassssss...
 

No comments:

Post a Comment

Dah baca, feel free to comment !