Facebook  Twitter  Instagram

HeLLo HeLLo !! I'm Back!

Assalamualaikum. First of all, HELLO EVERYONE! Ingat aku lagi tak? Haaa lama kan aku away dari dunia blogging. Bukan lah sesaja aku nak away begitu lama, tapi memandangkan laptop dah rosak, mood nak berblogging tu terus FADED away. Well malas tu ye, salah satu jugak menjadi penyebab aku away dari blogging buat seketika. 

Nak update guna phone, phone pulak rosak, kesayangan NOTE II aku tu. Ada phone, skrin kecik, macam tak puas hati nak update pakai phone VIVO Y22 yang satu tu. Mesti korang tertanya-tanya mana perginya si Zaki ni kan? Korang mesti rindu kan? Haha! Walaupun aku tahu korang tak rindu pun (saja nak sedapkan hati sendiri, hahaha). Mesti korang tertanya-tanya jugak kan apa je aku buat sepanjang my dissappearance. Tapi nanti-nanti lah aku cerita sepanjang 2 tahun aku menjauhkan diri dari blog ni.

Anyway, siapa-siapa yang masih mengenali diri ini, sudi-sudi lah singgah ye. Mungkin lepas ni lebih kerap update something kat blog, especially nak cerita apa yang berlaku kat adik aku sepanjang aku away. MUNGKIN lah kerap. Doakan lah agar aku kerap update ye, hehe. Siapa-siapa yang ada add aku di Facebook tu mungkin dah tahu apa yang terjadi but most of you don't. Nanti lah ye. Saja nak bagi tahu korang aku akan mula aktif balik, Insya'ALLAH.








No comments:

Post a Comment

Dah baca, feel free to comment !