Facebook  Twitter  Instagram

Menang hadiah headset dari contest website Singapore!

Oklah aku nak share sikit dengan korang kegembiraan aku. Dalam bulan Jun yang lepas aku telah menyertai satu contest "word play" yang dianjurkan oleh Contact Singapore (nama Facebook page penganjur). Sepatutnya 31 Julai adalah tarikh pengumuman pemenang bagi contest tu tapi baru tadi aku menerima email dari mereka (tadi kot aku pun tak pasti, hahaha).

So aku menang Aurvana Headset. Aku pun tak tau rupanya macam mana. Haaaa ni aku ada screenshot untuk bukti email dari dorang. Tapi tak tau lah benda ni betul ke tak. Tak kisah sebab benda free. Hahaha! OK rujuk gambar di bawah;-


Has tu dia buktinya. Bukan nak menunjuk tapi takut korang cakap aku tipu je.. Heeee.. Takdalah berharap sangat kan, tapi kalau betul dapat nanti Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment

Dah baca, feel free to comment !