Facebook  Twitter  Instagram

Bakal Berpindah Lagi

Assalamualaikum semua. Hmm baru je 5 bulan disini dah kena pindah keluar. Ahhh memang boleh stress kalau macam ni. Sekarang, bukan senang nak cari rumah sewa yang murah. Dah lah kebanyakan hanya ada sewa bilik. Haiya.


Nak tak nak, kena pindah jugak. Satu hal, owner tak bagi notis suruh pindah. Memang boleh mendatangkan amarah ni. Grrrr.. Sabar sabar.. calm down! 

Nasib baik masa pindah masuk , barang-barang yang dalam kotak tak dikeluarkan. Hanya kegunaan harian je. So kalau pindah keluar lepas ni, tak banyak yang perlu dikemas. Haih.. dugaan.. alhamdulillah Allah masih sayang, sebab itu DIA menguji dengan cara macam ni.