Facebook  Twitter  Instagram

Segmen Blogwalking By IJ #1


KLIK BANNER UNTUK JOIN



Assalamualaikum semua. So hari ni agak rajin dari yang sebelumnya dan aku gigihkan diri menggunakan khidmat laptop aku yang sering aku abaikan. Kih kih kih. Bukannya apa, leceh nak tunggu laptop on, loading pun dah sekian, almaklumlah laptop zaman kuno!

So dapat invitation dari Iris Jasmine. Jadi aku cuba sedaya upaya aku untuk support siapa sahaja yang ada buat segmen atau giveaway! Yang aku belum join, dan tak berkesempatan join, sorry morry ye..But anyway, segmen  ni syaratnya mudah sahaja! Korang just ikut apa yang dikehendaki dan kemungkinan korang akan terpilih sebagai 3 pemenang untuk reward nanti! Jomlah kita support kawan kita ni.

Jom korang Tunsha Ayunie | Nur As | Acik Watie

No comments:

Post a Comment

Dah baca, feel free to comment !