Facebook  Twitter  Instagram

Reward Yourself

Assalamualaikum semua. Selamat pagi dan selamat berhujung minggu buat korang. Memandangkan hari ni hari minggu, apa kata kita berehat sepuasnya buat hari ni. Yelah setelah penat berhempas pulas bekerja dan dan yang sewaktu dengannya, kita juga patut merehatkan diri.
Hari ni aku nak berehat sebentar setelah semalaman berjaga untuk menghias dan menggubah blog aku, namun setelah berhempas pulas aku tukar balik kepada yang asal. Tapi apa pun, tak rugi sebab belajar jugak edit blog sendiri. 


Jadi aku hadiahkan diri aku beberapa sudu ice cream coklat. Keh keh keh.. Bukan selalu pun kan. Kalau nak tunggu orang yang reward, tak tahu lah bila. Hehe. Sambil berehat bersama keluarga sambil menikmati ice cream. Memang feels like heaven. Hek hek.

Korang pulak cuti hari minggu ni buat apa ye? Meh lah share dengan aku. Nak jugak tahu aktiviti korang semasa tidak bekerja.


No comments:

Post a Comment

Dah baca, feel free to comment !