Facebook  Twitter  Instagram

Ikan Merah Masak Kunyit

Assalamualaikum semua. Selamat tengah hari. Korang dah lunch belum ni? Masak apa hari ni untuk lunch? Aku masak yang simple je. Janji sedap dan mengenyangkan ye tak?




Perghhh aku pulak tak sabar nak makan. Keh keh. Ikan merah masak kunyit ni memang menyelerakan. Lagi masam, lagi pedas..kaw kaw punya rasa memang mengancam!

Apakan daya, kena tunggu nasi masak baru lah dapat menjamah masakan aku yang sedap ni! (Puji sendiri, sapa lagi nak puji kan?). Keh keh keh. Ok ah, saja nak bagi korang terliur. Muahahaha!