Facebook  Twitter  Instagram

Kecuaian Menyakitkan

Assalamualaikum semua. Haih tengok syok memotong bawang untuk menumis, macam mana boleh terpotong ibu jari pulak. Terasa pulak sakitnya. (memanglah sakit)




Padah terpotong jari sendiri bila tengah pegang pisau, gatal nak buang kulit bawang putih yang melekat di jari.. tergenggam lah pulak dek pisau. Omg, baru tersedar pisau di tangan. 

Semuanya dah terlambat, ibu jari dah terluka. Nasib tak dalam lukanya. Tapi tak apa, sebab minat masak, tak kisah jari luka ke apa ke.. kehkeh.. korang tu, hati-hatilah semasa memegang pisau ye! Chow~