Facebook  Twitter  Instagram

CPUV | Sony Xperia Z3 Launch


Assalamualaikum korang. Sebelum gerak, aku nak share sikit dengan korang lah CPUV yang aku dapat. Hehe. But before that, thanks kepada Nuffnang kerana masih sudi memberikan CPUV kepada diriku walaupun untuk beberapa hari yang lepas aku tak aktif sangat dengan blog.


So, seperti yang korang dapat lihat, CPUV yang aku dapat adalah dari Sony, iaitu Sony Xperia Z3 Launch. Aku tahu Nuff sayang kat aku! Hahahaha! Terima kasih lagi kerana memberi kepercayaan terhadap diri ini untuk menjadi tapak iklan kepada para pengiklan di luar sana!

CPUV | Sony Xperia Z3 Launch

P/S: Korang kalau nampak iklan menari-nari, sedekah lah klik korang tu ek! Hehe. Sayang korang ketat-ketat! Au voir..

No comments:

Post a Comment

Dah baca, feel free to comment !