Facebook  Twitter  Instagram

Another Boring Day


Assalamualaikum semua. Agak bosan beberapa hari ni. Nak update blog and up entri pun rasa macam kemalasan gitu. (Sedaya upaya nak post entri)
Mood entah hilang kemana, semangat pulak terbang lari. Tapi sebelum terlupa, aku nak minta maaf kat korang kalau aku tak ada singgah-singgah blog korang, kurang jalan-jalan lately. Aku ni memang jenis tak berapa nak jalan sini sana, even real world pun aku gitu. Keh keh.

Tapi kan, aku nak ucap terima kasih kat korang yang still sudi singgah di blog aku ni. Hajat nak tukar blog template pun tak kesampaian lagi ni. Blog template siap dah download siap nak install dan edit sedikit coding yang perlu.

Nak design header baru lagi lah kemalasan dan ketandusan idea nak belek-belek photoshop. Aiyo, apa sudah jadi ni! (Jangan hairan aku sedang merapu). Apa pun, aku akan pastikan blog aku bebas sipder web! Itu yang pasti. Insya'Allah akan singgah di blog korang-korang yang awesome lagi gojes mabeles comey lotey gitu. 

But but, satu je aku tak bosan buat, and that is memasak! Kih kih. Tapj sorry lah takda gambar untuk tatapan korang hari ni. Menu tak menarik, korang mesti taknak tengok. Haha. Oklah, setakat ni jelah. Nanti merapu melebih-lebih pulak. Chow~


No comments:

Post a Comment

Dah baca, feel free to comment !