Facebook  Twitter  Instagram

First Giveaway Coming Soon

Asalamualaikum korang. Heee seperti yang aku janji dulu nak buat giveaway kan? So setelah diperkenankan, cewahhh.. kemungkinan awal November giveaway tersebut akan diadakan. So korang just get ready. Hehe.

Pemenang mungkin seorang atau dua orang macam tu lah, depends gak. Bajet pun macam tak berapa mengizinkan nak buat meriah sangat. Hehe. Anyway, korang akan dapat tahu bila tiba hari giveaway nya nanti.

Hadiahnya adalah kek lapis Sarawak. Hehe pelik je hadiah giveaway aku bukan? Aku tau banyak yang mengidamkan kek lapis Sarawak so aku decide bagi hadiah tu untuk pemenang.

Gambar Google Image

Syarat-syarat akan di share saja masa giveaway itu nanti lah ek. Pemenang akan ditentukan oleh pakcik random.org. So itulah dia sedikit sebanyak info tentang giveaway yang bakal aku buat untuk kali pertama

No comments:

Post a Comment

Dah baca, feel free to comment !