Facebook  Twitter  Instagram

Giveaway Mungkin Diawalkan

Assalamualaikum. Ingat lagi tak tempoh hari aku ada up entri tentang giveaway yang bakal aku buat pada awal November nanti? Berkemungkinan giveaway tersebut akan bermula lebih awal daripada yang sepatutnya.
Aku dah decide nak bagi seorang je pemenang untuk First Giveaway aku ni memandangkan ada kekangan bajet sikit. Hehe. Tapi apa pun, pengeposan nanti akan menggunakan perkhidmatan Pos Laju.

Orait? Mungkin esok atau lusa, giveaway aku akan bermula. So get ready ye. Takut ada yang terlepas pandang, tak sempat join kang. Dan lagi satu, giveaway ni cuma untuk beberapa hari saja. Malas nak lama-lama, hadiah bukannya banyak pun. Hehe. Ok lah ye. Korang tunggu update aku yang seterusnya.

No comments:

Post a Comment

Dah baca, feel free to comment !