Facebook  Twitter  Instagram

Sakit Perut + Insomnia

Haih pagi-pagi macam ni perut meragam. Mula-mula masuk angin. Dipukul pulak dah bunyi macam gendang. Hehe. Lepas tu pulak, terasa nak uk uk. Adeh terpaksa, rela ku "lepaskan" jua. Tapi..masih jugak sakit. Umakaihh sakit sampai tergeliat menahan sakit. Dah minum air panas ada lah kurang sikit sakitnya..


Mata ni pulak bukannya nak lelap. Segar bugar lagi mata ni. Penangan tidur siang tadi lah ni. Takpalah tak payah tidur lagipun nak siang. Apa lagi bersengkang mata lah menunggu siang menjelma. Kat luar pulak turun hujan. Pergh sejuk giler! Rasa macam kat Korea dah.

Don't try this at home, inilah yang terjadi bila terlebih rajin update entri blog. Mih mih mih.