Facebook  Twitter  Instagram

10 Days Diet Challenge - Day 2

Assalamualaikum. Ha awal aku post entri berkenaan diet challenge aku ni. Bukan apa, sebab menu yang diet aku buat ni sama je untuk seharian, tak banyak pun menu. Kalau diet Atkins baru banyak menu. Heeee. Harap lah hari kedua ni dapat menahan nafsu makan makanan yang sedappppppp!


Mashed Potatoes

Kangkung goreng belacan


Di atas merupakan menu aku untuk hari kedua ni. Mencabar? Menyiksa? Tersiksa? Merana? Ya memang! Namun azam untuk kurangkan berat badan dan kurus kian bergelora. No more fat boy! Cukuplah aku ni dipandang hina oleh orang-orang yang kononnya kurus. Hehe. Haraplah lepas hari kedua ni, hari-hari yang berikut pun sama. Doakan aku keh!

By the way, diet yang aku buay ni dipanggil General Motors diet. Diet ni hanya untuk 7 hari. Setiap hari menu berbeza tapi lebih kepada buah dan sayur sahaja. Boleh Google untuk info lanjut tentang diet ini. So baki 3 hari lepas diet ni, aku akan buat diet Atkins. Heeee. Chaiyokkk!

No comments:

Post a Comment

Dah baca, feel free to comment !