Facebook  Twitter  Instagram

First Giveaway by Zaki! Namaku


Assalamualaikum. Seperti yang dijanjikan, giveaway pertama aku untuk korang semua. Lama dah plan nak buat giveaway ni, tapi tak terbuat (lama lah sangat). So here it is, the day we've all been waiting for!

Apa yang korang perlu buat adalah sangat mudah. Tak payah nak pening-pening kepala memikirkan apa yang perlu dibuat. Tapi kalau pening kepala atas faktor sakit, tu aku tak bertanggungjawab! Haha

Rules & Regulations

1. Follow blog aku Zaki! Namaku / Follow +Google aku (optional)
2. Buat entri bertajuk "First Giveaway by Zaki! Namaku"
3. Backlink semula entri korang ke sini
4. Tag seberapa banyak kawan yang korang nak
5. Jangan lupa, copy banner di atas dan masukkan ke entri korang

Giveaway ini akan berlangsung selama 3 hari saja. Pemenang akan dipilih menggunakan random.org. So tiada unsur ketidakadilan kan? Hehe. Pemenang hanya 1 orang sahaja. Hadiah merupakan kek lapis Sarawak yang diimport khas dari Sarawak untuk pemenang. Hik hik. So are you ready? Selamat berjaya buat korang semua! Pemenang akan diumumkan pada hari ahad dan pengeposan secepat yang mungkin menggunakan poslaju!

23.10.2014 - 25.10.2014 (11.59pm)

Senarai Peserta