Facebook  Twitter  Instagram

Bergambar Di Wisma Sanyan

Assalamualaikum korang. Selamat pagi. Pagi ni setelah hantar ayah pergi ke tempat kerja dia, aku terus pecut ke bandar menuju ke Dataran Sibu, di belakang Wisma Sanyan. Wisma Sanyan terletak di Sibu tau, korang boleh Google kalau nak tau lebih lanjut.

Yelah kat rumah kadang-kadang bosan tak tau nak buat apa kan, lebih-lebih lagi taknak budak kecik pengaram jantung tu asyik tengok kartun kat astro je. So aku bawak dia pergi bergambar sekejap.










Cuaca yang agak mendung pada pagi ni memang sangat sesuai. Hehe kalau panas sangat memang aku tak keluar dari rumah punya lah! So, semuanya gambar budak kecik pengaram jantung. Suka sangat bergambar, macam abang dia ni jugak!