Facebook  Twitter  Instagram

CPUV Lagi!

Assalamualaikum korang. Wah agak teruja pulak masa menaip entri ni. Ye lah, sebab aku kan ada lah dekat beberapa hari tak update apa-apa atau post apa-apa entri. Nak join giveaway atau segmen pun tak. Mood kurang sikit lately so stop blogging kejap. Anyway, tadi tiba-tiba jari ni gatal pulak nak check account Nuffnang. Dan....tadaaaaaa..


So seperti yang korang boleh lihat, itulah dia CPUV yang aku dapat.. Zurich Insurance Contest. Dapat 3 sekaligus pulak tu korang! Sapa tak excited kan? Jadi, aku harap korang-korang yang sangat baik hati, hensem-hensem, cantik-cantik, gojes-gojes, mabeles-mabeles tu, kalau nampak iklan Nuffnang Zurich Insurance Contest tu sedang menari-nari dalam ruangkan iklan blog aku, click lah eh. Hiks hiks.

Sebelum terlupa, terima kasih Encik/Cik Nuffnang kerana bermurah hati dan memberi peluang untuk menjadikan blog saya sebagai medium untuk mengiklankan iklan anda! Terima kasih kerana memberi kepercayaan terhadap diri saya! Arigato!

CPUV - Zurich Insurance Contest

6 comments:

  1. tahniah ya....

    p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #9. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/10/senarai-url-blog-9.html dan pemenang bertuah telah diumumkan di http://www.mialiana.com/2014/10/pemenang-bertuah-url-blog-9.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih meletakkan url saya dalam list. Hehe

      Delete
  2. http://madey09.blogspot.com/2014/10/blogger-mesti-blogwalking-terima-kasih.html datang dari blog mia..blogwalking etuza malam ini..kat blog anda.salam kenal..

    ReplyDelete
  3. uikssss..... wa rasa wa datang sini asyik tolong klik iklan je... baik kan wa?? huahua

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha esok wa on lappy wa klik balik.. siap usha resepi tandoori chicken

      Delete

Dah baca, feel free to comment !