Facebook  Twitter  Instagram

Pengumuman Pemenang First Giveaway by Zaki! Namaku


Assalamualaikum semua. Maka berakhir sudah giveaway pertama aku. Dan dengan ini, tanpa melengahkan masa, saat yang dinantikan semua orang, iaitu pengumuman pemenang giveaway. Sebelum tu , aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang menyertai giveaway aku yang tak seberapa ni. Terima kasih!

Jadi, pemenang seperti yang korang tahu akan dipilih melalui random.org, dan sudah pasti tiada ketidakadilan berlaku. Dan pemenang yang bertuah adalah Acik Watie. Dengan sekali "generate" sahaja dan itulah keputusannya.


Tahniah aku ucapkan kepada Acik. Bagi yang tidak terpilih itu, insya'ALLAH di masa akan datang aku akan mengadakan lagi giveaway yang lain dengan lebih banyak pemenang dan hadiah, Ameen.. Jangan bersedih, jangan berduka, korang tunggu giveaway yang akan datang.

P/S: Acik Watie, sila emailkan details Acik ke snukemz49@gmail.com

Nama:
Alamat:
No.telefon:

*Harap Acik bersabar menunggu pos sampai, insya'ALLAH secepat mungkin dan harap Acik suka "flavor" kek lapis yang Zaki pilih sendiri nanti*

No comments:

Post a Comment

Dah baca, feel free to comment !