Facebook  Twitter  Instagram

October 10 Days Challenge - Day 2

Day 2 - 10 Favorite Phone Applications

Assalamualaikum korang. Hmm bercerita tentang aplikask telefon, tak banyak yang aku minat. Ada la beberapa yang menarik juga bagi aku.

Antara aplikasi telefon yang aku suka adalah, Camera MX. Fungsinya yang sangat menarik dan gambar yang diambil menggunakan aplikasi tersebut boleh menandingi camera DSLR.

Seterusnya, aplikasi yang sudah pasti ramai orang gunakan adalah, Google Chrome for Android. Jika dibandingkan dengan aplikasi web browser yang lain, ternyata Google Chrome lebih lancar dan kelajuan semasa melayari internet adalah lebih pantas.


Dan sudah tentu, Facebook for android menjadi aplikasi utama yang aku sering gunakan. Rasanya yang ni tak payah cerita lebih, korang pun tahu segala fungsinya. LoL

Rasanya itu je yang aku minat. Hehe. Maaflah ye tuan punya challenge. Tak dapat nak senaraikan sampai 10. Sebab hanya beberapa saja yang aku suka pakai.

No comments:

Post a Comment

Dah baca, feel free to comment !