Facebook  Twitter  Instagram

#101 Followers

Assalamualaikum. Hurm rasanya baru 2 bulan lebih aktif blogging. Sesuatu yang tak dijangkakan, followers dah mencecah angka 101, bukan 101 Dalmatian ok! Tapi belum tuah korang lagi sebab aku belum buat untuk ke-sekian jumlah follower yang follow blog aku. Tetapi insya'Allah semuanya masih dalam perancangan.


Itulah dia followers aku seperti yang korang dapat lihat di dalam gambar di atas. Sebelum terlupa, aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak buat semua yang sudi follow blog aku. Aku hargai korang semua. Terima kasih juga sudi berkawan dengan aku even hanya sekadar sahabat pena. Pada siapa-siapa yang aku beluk follow tu, aku minta maaf dan insya'Allah nanti aku cuba tengok satu persatu. Atau untuk memudahkan lagi, tinggalkan message di ruangan Visitors Footprints yang sedia ada di blog aku. Sekian..

4 comments:

Dah baca, feel free to comment !