Facebook  Twitter  Instagram

Burgerbyte Free Jumbo Juice & Burger

Assalamualaikum. Ha korang nampak kan tajuk entri aku ni? Ada tak korang-korang kat sini yang minat Burgerbyte? Burgerbyte sedang mengagihkan free burger dan juga jumbo juice untuk 3 pemenang bertuah.


Apa yang korang perlu buat adalah sangat mudah.. korang hanya perlu komen "saya nak share jumbo juice ni dengan …………(tag nama siapa korang nak) sebab ………". Sangat mudah bukan? Jadi cepatlah hantarkan komen korang di SINI . Siapalah tahu kalau-kalau korang antara salah seorang pemenang bertuah.. Cepat hantarkan komen korang sebab ianya tamat pada esok hari 3 October 2014 pada jam 6 petang. Share dan ajak lah kawan-kawan korang. Heeee..