Facebook  Twitter  Instagram

October 10 Days Challenge - Day 3

Day 3 - 10 Favourites Youtube Channels

Assalamualaikum korang. Ok first of all, aku just nak bagi tahu yang untuk challenge ni pun aku tak dapat senaraikan 10 channels YouTube. Ini disebabkan aku hanya selalu berkunjung ke beberapa channel YouTube saja.


Ok yang pertama sudah pasti channel YouTubeVEVO di mana semua video klip original dan official dari pelbagai genres terdapat disitu.

Selain tu, aku juga sering berkunjung ke channel VitalyzTv yang kebanyakan daripada video di channel tersebut merupakan prank dan juga sosial eksperimen. Agak menarik dan tak membosankan. Korang boleh lah pergi subscribe channel tu.

Kemudian aku sering berkunjung ke channel YouTube ViralBrothers. Lebih kurang macam Vitalyz tadi lah. Kebanyakannya prank dan sosial eksperimen.

Seterusnya, aku juga beekunjung ke channel YouTube Shila Amzah. Hehe jangan korang tak tahu pulak aku memang minat Shila Amzah.

Last but not least, aku selalu pergi ke channel FailArmy dimana kebanyakkan videonya berkisar tentang video-video fail manusia melakukan pelbagai aktiviti seperti bersukan atau apa-apa yang melucukan yang dirakam secara tak sengaja.

Ok itulah dia channel YouTube yang sering aku kunjungi. Korang pun bolehlah berkunjung ke channel- channel tersebut. Heeee. Chow~

No comments:

Post a Comment

Dah baca, feel free to comment !