Facebook  Twitter  Instagram

Alexa Ranking

Assalamualaikum korang...ha aku ada benda sikit nak share..kongsi keExcitedan aku dengan korang lah.. Jangan pulak kata aku riak..heeee..rasa macam tak caya pulak..jari ni tiba-tiba gatal nak belek-belek website Alexa..wow! Alangkah terkejut tengok ada ranking jugak...tak sangka begitu cepat, hanya dalam masa dua bulan.. Betullah tips-tips otai blogger, rajin-rajin BW, join segmen dan giveaway..rujuk gambar dibawah..heeee..


Biarlah orang nak kata apa.. Biarlah info ni salah sebab aku pun main check je kat website..haha..masih jauh perjalanan..garam pun belum cukup rasa..sikit-sikit lama-lama jadi bukit, tak gitu?? Sama-sama kita berjaya, sama-sama kita kongsi kejayaan..kita bina ukhuwah dan jalinkan persahabatan..insya'Allah ada masa terluang aku akan blogwalking blog korang..komen-komenlah supaya senang aku singgah ke blog korang.. Chow!

6 comments:

  1. betul2...sikit2 lama2 jadi bukit...masih jauh lagi perjalanan...=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan..teruskan apa yang kita nak buat..peduli kata-kata negatif

      Delete
  2. Semoga berjaya jadi blogger terbaek! Kite same. Baru dua bulan lebih jadi blogger, hehe teruskan usaha!

    ReplyDelete

Dah baca, feel free to comment !