Facebook  Twitter  Instagram

Liebster Award #3 by Rosmiza Ali

Omg! Ai dah jadi retis! Hahaha. Ok gurau je. Tak sangka pulak dapat award ni lagi.. Ok kali ni award dari Kak Rosmiza Ali.. Oklah biar aku jawab k..


Sebelum tu, marilah kita tengok syarat2 LIEBSTER AWARD ni dulu ye :-
  • Nyatakan blogger yang telah mencalonkan anda untuk menerima Liebster Award dengan backlink ke blog mereka. -- Dah mention kat atas tadi.--
  • Jawab 11 soalan yang ditanya.
  • Calonkan 11 blogger lain.
  • Hasilkan 11 soalan untuk dijawab oleh 11 blogger yang terpilih.
  • Maklumkan rakan blogger bahawa dia menerima LIEBSTER AWARD ini.

 Here goes nothing..


  1. Apakah perasaan anda apabila di nominate untuk menerima liebster award?
- Perasan retis kejap. Haha

2. Pendapat anda tentang liebster award?

- Mencabar tapi bukan dari segi soalan, tapi dari segi menjawab sebab pakai phone. Heeee

3. Port/tempat paling sesuai untuk berblog?

- Kat mana-mana yang ada internet connection

4. Definisi santai bagi and a?

- Santai bagi saya, relax relax. Betul ke?? 

5. Antara Korea & Jepun, mana satu pilihan percutian anda? Kenapa?

- Korea kot. Tapi kalau boleh nak pergi dua-dua. Sebab saya tak tahu kenapa tapi memang minat Korea.

6. Apa pandangan anda tentang fulltime blogger?

- Berani sebab berani menanggung risiko dengan menjadikan blog sebagai sumber rezeki.

7. Antara shopping & menonton wayang, mana satu jadi pilihan anda? Kenapa?

- Entahlah. Dua-dua saya jarang buat.

8. Perkara wajib yang anda buat sebelum tidur?

- Charge phone sambil baca blog kawan-kawan

9. Perkara pertama yang anda buat selepas bangun tidur?

- Mandi, gosok gigi, sarapan, jenguk blog.

10. Nyatakan ciri-ciri blog yang anda suka baca?

- Tak kisah. Apa pun boleh

11. Pendapat anda tentang blog ini?

- Awesome blog! Cantik.

Ok fuh penat menjawab pakai phone ni. Anyway dah jawab semua. Hahaha. Giliran korang lak. Orang-orang yang aku tag adalah..jeng jeng jeng..

1. AiOL

Soalan aku untuk korang

1. Bilakah selalunya korang jenguk ke blog korang?
2. Benda pertama korang check masa buka blog korang?
3. Ceritakan sedikit sebanyak yang anda tahu tentang Borneo(Sabah&Sarawak)
4. Nyatakan blog-blog yang sering korang jenguk. Kenapa?
5. Tempat korang suka shopping?
6. Umur korang?
7. Jenis blog yang korang suka baca?
8. Berapa banyak phone korang guna?
9. Kenangan paling manis korang?
10. Harapan korang selama berblog?
11. Pendapat korang tentang aku dan blog aku?

Sudilah kiranya korang jawab ye. Tiada paksaan. Heeee. Aku hormat kawan-kawan. So no worries. Anyway korang komen je kalau taknak jawab. Heeee.

3 comments:

  1. Hahaha jawapan just for fun. Hehe

    ReplyDelete
  2. KLA dah jawab...

    http://kasihlestariabadi.blogspot.com/2014/09/liebster-award-2.html

    ReplyDelete

Dah baca, feel free to comment !