Facebook  Twitter  Instagram

Banner Giveaway!

Assalamualaikum korang.. Heee seperti korang boleh baca tajuk entri ni..banner untuk giveaway aku dah siapkan..cuma persoalannya sekarang bila?? Ha itu aku akan update lagi.. So check out banner yang aku buat online. Tak cantik pun tapi oklah kan dari takda..


Insya'Allah giveaway ni memang akan dibuat..so korang get ready je lah ek .. Aku belum decide hadiah nak bagi kat pemenang. Heeee.. Kalau ada yang nak sponsor pun dipersilakan. Eh eh..oops..oklah anything aku akan post kat entri baru tentang giveaway yang aku akan buat nanti..chow~

6 comments:

  1. wowwww !! budak snu mau bikin giveaway.... hebakkkk......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..nak menghargai follower wa la budak.. Tapi belum fikir bila n hadiah apa

      Delete
  2. Wahh ga. Macam menarik je bunyi.
    Jom join ni dulu..
    http://cahayaalammaya.blogspot.com/2014/09/perjalanan-blog-bersama-nur-as.html

    ReplyDelete

Dah baca, feel free to comment !