Facebook  Twitter  Instagram

Hobi Baru

Assalamualaikum korang.. Haaa macam mana hari minggu korang? Seronok tak?? Mestilah seronok kan. Boleh beriadah dengan keluarga..jalan dengan kawan dan sudah pasti ada yang ambil kesempatan untuk berehat..

Nak tanya korang la.. Apa hobi korang selain blogging..masak dan seumpamanya?? Aku dah ada hobi baru untuk dikongsi dengan korang.. Haaa nak tau?? Tengok gambar dibawah..

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


Haaa inilah dia hobi baru aku iaitu mengumpul koleksi kereta mainan bersaiz mini..bukan aku je yang suka benda alah gini..tetapi sebenarnya orang yang mencetuskan minat aku adalah budak kecik ni haa adik aku..


Dialah pengaram jantung pisang aku. Sementelahan belum bekerja ni (haaa ambik kau penanda wacana sekali keluar)..aku habiskan masa aku dan korbankan masa yang ada untuk menjaga dia..

So inilah dia ye hobi aku..kalau korang nak kongsikan hobi korang..silalah komen di ruangan komen ye..nak jugak tau kan..dan ceritalah sikit inspirasi dari siapa..oklah korang..takda idea dah nak taip panjang-panjang..tambahan pula pakai phone memang memenatkan..fuhhh..