Facebook  Twitter  Instagram

Liebster Award #2

Assalamualaikum.. Huh! Beta ditag lagi dengan award oleh Kak Farrah MF..wahh bangga kau! Rasa macam retis gitu.. Ehehehe.. Cabaran sungguh bagi aku sebab phone user kan..hmm takpe takpe.. Btw thanks akak sebab dah tag saya!



Mention the person who nominated you with a link to their blog.
Answer the 11 questions asked.
Nominate 11 other bloggers with a smaller following but with lots of potential.
Create 11 of your own questions for them to answer.
Notify your nominate.

Nampaknya soalan kali ni lebih banyak dan mencabar minda! Takpe takpe! So dibawah adalah soalan yang perlu dijawab..


Soalan-soalan saya kali ni semuanya berkisar tentang 3 perkara:
  1. 3 perkara yang anda titikberatkan pada blog anda.
- Kelancaran blog, speed blog dan content blog.

2.  3 perkara yang boleh ceriakan hari anda.

- Senyuman, makanan, budak kecik pengaram jantung

3.  3 lagu utama yang ada dalam playlist.

- Avril Lavigne ( When You're Gone ), Repvblik ( Sandiwara Cinta ), dan Adele ( Someone Like You )

4.  3 benda utama dalam beg/dompet/beg tangan

- Lesen Memandu, Kad Pengenalan dan Kad ATM/Cash

5.  3 perkara yang buat anda grrrrr marah!

- Animal abuse, backstabber, dan kacang lupakan kulit. Haha

6.  3 destinasi percutian idaman

- Korea, Italy dan France

7.  3 bau/haruman kegemaran

- Ambi pure, perfume Avon dan bau bayi. Lol.

8.  3 rancangan TV (TV Show) yang anda ikuti

- Masterchef Australia, Oprah Winfrey Show, dan Ellen DeGeneres.

9.  3 buku/novel yang anda suka

- Tak membaca buku

10.  3 perkara yang anda suka buat pada masa lapang

- Memasak, blogging dan meluangkan masa dengan keluarga.

11.  3 perkara tentang diri anda yang ingin dikongsi

- Saya seorang yang peramah, suka berkawan dan saya comel! Hahaha


Jangan marah aku tau! Haha (ni je aku aku mampu tag, internet tak mengizinkan)

2. Eeqa
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.

Soalan untuk yang ditag

1. Kelebihan blog anda?
2. Kenapa memilih nama itu untuk blog anda?
3. Telefon pintar yang anda miliki?
4. 3 orang , orang yang terpenting dalam hidup anda?
5. Korang lebih kerap guna HP atau laptop?
6. Barang pertama anda pernah miliki?
7. Jenama pencuci muka anda?
8. Ada lesen memandu ke tak?
9. Kali terakhir potong rambut?
10. Masa anda berhias berapa lama sebelum keluar berjalan?
11. Perkara lucu pernah berlaku kat diri anda?

Selamat menjawab ye! Hehe

2 comments:

  1. Tima kasih Zack sebab 'gigih' jawab soalan w/pun ada kekangan.
    Ye,..Zack memang comel heheh kirim salam pada budak kecik pengaram jantung ye.

    ReplyDelete

Dah baca, feel free to comment !