Facebook  Twitter  Instagram

Header Baru!

Assalamualaikum korang.. hmm Isnin yang membosankan bukan? Sementara tak tahu nak buat apa, aku pun belek-belek lah Photoshop aku. Belek punya belek, ada dalam dekat 1 1/2 jam jugak lah aku membelek Photoshop aku tu. Ye lah idea tak ada, tambahan lagi aku ni bukanlah Expert  macam kebanyakan orang. Aku pun saja-saja lah nak cuba buat header baru untuk blog aku kan. Asyik pakai yang lama tu, macam dah jemu pulak mata memandang. Haha..


Maka terhasillah satu header yang tak berapa nak cantik, apatah lagi nak membuatkan sejuk mata memandang.Ini je yang mampu aku buat, dan spontaneously ada dalam kepala otak aku ni. So what say you?? Bagi la satu dua komen ke, yang membina semangat la! Haha kalau yang mematahkan semangat aku FIRE korang! Takdalah gurau je, tapi betul aku nak komen yang membina bukannya mencela, or mengutuk. Heeee anyway, itu semua adalah hak masing-masing. So.. tadaaaaa... Chow~

12 comments:

  1. Nak kutuk jugak... yang muka lu dua bijik tu ngam.... ejas kasi blend dengan background laaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. tengok lah nanti kalau rajin nak edit balik.. tadi pun da terpacak depan laptop sejam setengah..

      Delete
  2. Kalau aku, aku xsuka letak muka kt header, sbb nmpk mcm pmpuan plak ltak2 muka kt header haha.

    Lain org Lain cara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. aku suka letak.. tak semestinya letak muka girly gitu..hahaha..anyway betul lain orang lain cara..

      Delete
    2. bro JI, zack ni memang jambu banyak... wuahahahahaa

      Delete
    3. Biar jambu..haha jangan dungu. Eh. Haha. Tak kisah. Peminat seni ni berhati soft.. lol

      Delete
  3. Header kalau center lagi cantik.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mula asalnya memang center.. tp dah berubah. Haha

      Delete
  4. Replies
    1. Waduh gimana yah..haha.. susah nak ajar sebab pakai photoshop bikin.

      Delete
  5. Bagitau width dgn height header bole tak

    ReplyDelete

Dah baca, feel free to comment !