Facebook  Twitter  Instagram

My First Ever CPUV - SENHENG Online Store One..

Assalamualaikum korang.. fuh cuaca panas giler hari ni. Nak keluar berjalan-jalan pun rasa macam KEMALASAN pulak. Pandu kereta pun, kalau dah panas memang tak tahan rasanya kulit badan ni menanggung dek bahang panas yang membara.. Jadi, apa yang aku buat hanya duduk di rumah lah seperti kebiasaan.. Jari ni pulak gatal lak tiba-tiba nak check account Nuffnang. Fulamak, agak terkejut sebab tak sangka boleh dapat CPUV dengan cepat. Ye lah sebab ada orang ni, mereka kata 4 tahun blogging pun belum pernah dapat CPUV dari Nuffnang.. So aku berasa agak gembira disaat mengetahui yang ianya realiti dan bukannya mimpi! Hahahaha. Iklan yang aku dapat adalah iklan dari SENHENG Online Store One.. Dia macam tempat membeli online jugaklah rasanya..seperti Lazada, Zalora. Ha yang seumpama dengannya..




Tadi aku check kat blog, tak nampak pulak iklan tu menari-nari di ruangan blog aku. Well anyway..kalau korang baik hati, sekiranya ternampak ada satu iklan dari SENHENG Online Store One.. ni tengah menari-nari, korang klik lah seikhlas hati eh.. Syukur alhamdulillah.. Terima kasih encik Nuffnang kerana begitu bermurah hati memberi daku iklan!.

CPUV Nuffnang: SENHENG Online Store One...


8 comments:

  1. tahniah.. kita tak dpt pun.. uhukk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeke.. Saya pun tak sangka boleh dapat. Dah check eh untuk hari ni?

      Delete
  2. tahniah la jugak walaupun orang first yang tahu.... lalalalalla......

    ReplyDelete
  3. I've never check out anythyng from Nuffnang. I've given up. Lama sangat nak dapat hahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Didn't expect for it too. Used to know that some blogger blogging for more than 4 years never get cpuv by them. I was kinda surprised too. Anyway thanks to them. Get more traffic to your blog. Heeee

      Delete

Dah baca, feel free to comment !